Monday, May 7, 2007

Даааа!!! Chambao пак идват в България!!!


След концерта им през септември миналата година Chambao отново пристигат на българска сцена и този път не с един, а с цели три концерта. :) Като единия от концертите им през т. нар. мини - турне ще бъде в Бургас, на 12 юли. На 23 септември ги пропуснах много неприятно и се чудех дали скоро ще ми се отдаде шанс да ги чуя наживо и каква беше изненадата ми като разбрах, че след по-малко от година идват пак в България и по-конкретно във Пловдив (11 юли), Бургас (12 юли) и Варна (13 юли). Е, 12 юли е далече, но в главата ми почва да се оформя вече план на действие. :)
Малко предистория: чух ги за първи път преди известно време в обстановка напълно съответстваща на музиката им – тих плажен следобед в края на август през едно лято, което остави в мен онова усещане, че по-хубаво лято не съм имала до този момент :) . Уникалният им стил, завладяващият глас на Ла Мари, горещият ритъм на песните – как да не ги харесаш?!
За сведение на тези, които не са запознати – Chambao определят стила си като “фламенко чил-аут”, който е взривяваща смесица от латино, електронни звуци и дълбокия глас на Ла Мари. Това е музиката, която мога да слушам по всяко време, особено подходяща за началото на деня – тонизира, изпълва и същевременно успокоява.

п.с. Тъй като все още продължават ремонтните дейности в Летния театър в Бургас, концертът на Chambao ще се състои в Созопол.

No comments: