Monday, June 18, 2007

Ех, лятото!


Напоследък най-точно ме отразява една песен на Светла Иванова . . . а ако има все още някой, който не я е чувал, трябва непременно да я потърси, а когато я намери да увеличи звука на МАХ и тогава ще усети как се зарежда със страхотно, лятно, танцувално и безгрижно настроение. Това е моята батерия сутрин преди работа, вечер след работа и в моментите, когато правя планове за предстоящата отпуска ;) Текстът е ефирен, жизнерадостен, много летен и почти мога да си представя морския бряг малко преди свечеряване, прегърнат от небе, оцветено в нежни виолетови и розовеещи нюанси :

Не Казвай Не

Когато нощта се запали,
от светлини милиони,
лятото нежно ме гали,
аз съм във моя сезон!
Тогава се раждам отново,
влизам във ритъма нов!
През лятото всичко е мое
и знам, всичко е само любов.
Припев:Не казвай: Не!Не!Не!
Няма не искам!
Тръгвай с мен!
Без да му мислиш,
лятото всъщност това съм аз!
Не казвай: Не!Не!Не!
Ти нямаш изход,тръгвай с мен!
Вече сме близо,
лятото идва с любовта!
Дали ще я има докрая
на лятото и есента?
Не знам и не искам да зная,
нека е само шега!
Когато се срещаме двама,
без имена - ти и аз
и нежния звук на пиано в нощта
всичко разказва за нас!
Искам вятър, искам лято,
искам всичко до днес непознато!
Припев:Не казвай: Не!Не!Не!
Няма не искам!
Тръгвай с мен!
Без да му мислиш,
лятото всъщност това съм аз!
Не казвай: Не!Не!Не!
Ти нямаш изход,
тръгвай с мен!
Вече сме близо,
лятото идва с любовта!
:)

1 comment:

Anonymous said...

ИСКАМ СИ ГО ОБРАТНО......
ЛЯТО,ЛЯТО......