Tuesday, November 4, 2008

Гръцка психотерапия

Това е песента, на която съм изпитвала всички възможни емоции, а моята палитра е богата на такива ... Наситения със сладка тъга текст, дълбокия като бездна глас на кириос Пасхалис Терзис, плачещите и изключително нежни инструменти са способни да ме накарат в определено емоциално настроение да се разплача и то с най-истинските сълзи, да ме успокоят, ако съм ядосана или притеснена за нещо, да дръпнат онази струна в душата ми, която ме прави сантиментална и гальовна ...

Заедно с Митропанос са ми чести спътници в слушалките, на маса, та дори и докато работя. Имам си ги като един вид психотерапия – и в добри и в лоши моменти.

Приятно потъване и отпускане с Терзис и Митропанос!

2 comments:

Боби Димитров said...

А, идеално по темата, тъкмо онзи ден щипнах цялата дискография на Митропанос (35 албума) и отделно на Терзис, че и на Нотис...

Моника Георгиева said...

Само там е истината, само там! ;)
Един тематичен поздрав с една песен с море в заглавието (ако трябва да сме точни - морета...ех, море): http://www.last.fm/music/Mitropanos/+videos/+1-q3ghCJJg870